Pumpa.

Veckan har gått fort och det är redan onsdag. Jösses.
Har mest jobbat känns det som. Jobbade kvällen igår
på mitt vanliga jobb, kände mig inte alls munter men
sen kom chefen förbi och berättade att mitt vikariat
är förlängt till maj om jag själv ville det. Självklart.
Sken upp som en sol och resten av kvällen gick som
på en dans av rosor. Varit väldigt orolig de senaste
veckorna över hur det skulle bli med jobb, regnar ju
inga direkt. Men nu är det löst och det känns för jävla
skönt. Idag har jag varit "barnvakt" åt min syster och
åt mitt kusinbarn Wilma, eller ja... barnvakt o barnvakt
dom börjar ju bli ganska gamla nu. Vi åkte in till Maxi
en sväng och kika, åkte runt i varenda mataffär och
letade efter en puma, hittade tillslut på Willys. Så det
har vi grejat med i eftermiddag. Kvällen har varit lugn,
ska ju jobba inatt. Har bara två nätter kvar nu, skönt.
Längtar tills på lördag, kommer bli mkt roligt. Puss


Kommentarer
Postat av: Moster

Fiiina pumpor,du är snäll som tar hand om barnen du! Är det tjejfest på lördag eller?? Puss moster

2009-10-29 @ 09:04:02
Postat av: Frida

Tack så mkt :) Japps pålördag blir det tjejfest, blir trevligt :)

2009-10-29 @ 12:30:50
Postat av: Malin

Så det fanns inga på Billingsdal då? =)

2009-11-02 @ 21:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0