::Mysig helg

Fredagen blev inte riktigt så som jag hade trott, påväg
till Malin i Tibro så dog min bil, som tur va så hann jag
in till en parkering, halvt in i en parkeringsruta. Fick
hjälp av tre snälla gubbar som puttade in bilen. Blev
självklart jävligt förbannad eftersom detta inte va
första gången. Men bilen fick stå kvar så kom Malin
och Emelie och hämtade mig, handla, laga god mat
som vi avnjöt till ett glas vin. Elin & Fia kom också
på besök, hade en mkt mysig och trevlig kväll.



Lördag, åkte in med syster till stan på förmiddagen för
att leta födelsedagspresenter till mamma men hittade
inget men blev ist en del annat. Pappa & bror va
snälla som åkte och bogserade hem saaben. Kvällen
tillbringades med familjen, en mycket mysig kväll
med räkor, vin och godis.

Idag va pappa här och satte upp mitt vitrinskåp,
äntligen. Det va på tiden, köpte det innan jag
flyttade så det har väl stått här hemma i nästan
nåt år så nu va det skönt att få upp det på väggen.
Annars har ja städat, grejat och plockat här hemma.
Installerade in min digitalbox som vi fått här i huset,
vilket verkar vara jättebra då man kan hyra film i
tv:n, toppen!
Kvällen har varit lugn, blir tidigt i
säng. Kram


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Sköjjigt Frida att fått upp skåpet! det där me bilen känner JAG igen sen jag var i din ålder,tror därför chrille blev intresting av the cars....ihihihihmoahahaha Puss

2009-10-12 @ 14:37:45
Postat av: Therese

Hej,Hej!! Vad tråkigt med bilen, de ska bara GÅ! Hoppas det löser sig på bästa sätt!! Stora kramar i höstmörkret!

2009-10-12 @ 22:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0