::Buss

Det var knappt så att jag kom upp ur sängen imorses, det är så
mörkt ute på morgonen nu. Kom iaf upp tillslut, fick skjuts av min
snälla pappa ner till 26:an eftersom att jag fick åka buss till jobbet
idag. Fick en chock då jag skulle betala, 67 jävla spänn till Stenstorp,
men busschauffören tyckte själv att det va väldigt dyrt så jag fick
ungdomspris. Men det är ju inte klokt, det är ju inte konstigt att man
inte åker buss. Jobba bara till halv två idag och nu så är jag ledig i
nio dagar. Alldeles för länge kan jag tycka, blir så lat när jag inte
jobba. Men ska försöka fylla mina dagar med träning, promenader,
umgås med min familj och vänner, sortera hundratals foton, börja
med scrapbooking.... Ne det ska nog inte bli några problem. Ikväll
så kom mamma och Nelly hit, mamma hjälpte mig med att lägga
upp mina gardiner, tusen tack. Senare kom Elin hit med en nybakad
kladdkaka, mycket gott. Ska snart gå och lägga mig i sängen och
kolla på dagens avsnitt av Andra Avenyn. Imorn är det äntligen
dags för det efterlängtade frisörbesöket. God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0