Helgen som gått...

Har varit dålig på att uppdatera här de senaste dagarna men det går lite upp och
ner med bloggandet. Hoppas ni har förståelse ;) I fredags fick jag besök av min
moster, mamma, kusin och hennes två barn på förmiddagen. Fick jättefina in-
flyttningspresenter och blommor.

    
   

När Nelly sluta skolan vid ett så tog vi bussen in till stan för lite shopping, jag
fullkomligt hatar att åka buss men eftersom att bilen va på lagning så fick
det bli så. Blev några timmar på stan och det bränndes en hel del pengar.
Ja som skulle spara. När vi va färdiga så gick vi ner till Östermalm och mötte
upp Pappa & Pontus på San Marino för en bit mat. Kvällen spenderades med
familjen framför Let´s dance, mys.

  

Igår (lördag) och idag har jag haft två riktigt slappa dagar utan några måsten
och det har faktiskt varit riktigt skönt. Det är nästan så jag känt mig lite utbränd,

början till att bli kanske. Blir så när man jobbar mycket. Malin kom hit igår kväll,
åt lite mat och bara tog det lugnt och tjöta.
Imorn är det dags för jobb igen och
sju dagar framåt. Puss


Kommentarer
Postat av: Camilla

Fina kort :)

2009-03-01 @ 21:38:44
Postat av: Jenny

Visste inte att du kunde klippa klor o sånt, då vet aj vem ja ska fråga nästa gång då:)

Låter som du haft en bra helg! Kram

2009-03-02 @ 13:44:34
URL: http://grynet86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0