Helgen.

Haft fullt upp hela helgen så har inte hunnit blogga något. I fredags
va vi bjudna hem till Jenny på middag och fest, va ju tänkt att jag
skulle vara nykter. Men i sista sekund innan jag och Malin skulle
åka så ändra ja mig, blev så partysugen så då blev det så. Jenny
bjöd på god mat, Elin och Fia droppa in efter en stund och festen
kunde börja. Hade riktigt trevligt. Blev utgång på Husaren, dock
inte så mycket folk men trevligt. Åkte hem med Malin vid ett eftersom
att jag skulle jobba dagen efter. Tack Jenny!!

  
  

Mådde sådär när klockan ringde klockan tio på lördagsmorgonen men det var bara
att gå upp o göra sig iordning för jobbet. Mådde hyffsat bra men va segt att jobba.
Slutade klockan åtta så då åkte jag hem till familjen, fick god mat och myste
framför tv:n hela kvällen. Sov över, alltid skönt att vara hemma hos familjen.

Idag, söndag så har vi rensat hemma. Hade massa banankartonger som vi
gick igenom med gamla saker från när man va liten. Åkte hem till farmor och
hälsade på och fika. Har även tvättat och städat här hemma ikväll. Nu sitter jag
i soffan och slappar, jobbardag imorn så blir sängen om nån timme. Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack så mycket. jobbar du imorgon på dagen eller känner du för en promenad vid elva tiden eller dyl. kramar <3

2009-01-19 @ 20:39:00
URL: http://rosalilja.bloggspace.se
Postat av: Jenny

Ja fredakvällen blev väldigt lyckad, får vi göra om snart igen:)! kram

2009-01-20 @ 08:25:52
URL: http://grynet86.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är de så? Åh du är iaf min bättre hälft!

2009-01-20 @ 22:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0