Party.

Hade en ledig dag i måndags och hade tänkt att ta det lugnt och bara slappa
men så blev det inte. Elin ville ha med mig ut och festa och jag va
faktiskt lite småsugen. Blev förfest hemma hos mig med Elin, Fia
och Malin. Eller ja, förfest o förfest... va ju bara jag och Elin som drack
men det va trevligt ändå. Spela spel och tjöta. Baloo och Stefan kom
förbi en sväng, fick skjuts in till krogen. Blev Husaren, va inte så mycket
folk i början men efter ett tag så droppa det in folk och det va riktigt
roligt. Sen så blev det fyllemat och Håkan kom och hämta oss, blev
efterfest hemma hos Elins tränare. Tack Elin för en trevlig kväll <3


  
 


Mådde inte allt för bra igår men timmarna på jobbet gick
riktigt fort så det va skönt. Åkte till Stenstorp efter jobbet
och ska bo här tills på fredag hade ja tänkt. Ska ta och
äta lite frukost nu och sen blir det en långpromenad
med Molle. Jobbar ikväll. Puss

Kommentarer
Postat av: elin

efterfest å efterfest:P

2009-01-07 @ 10:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0