Hundvakt.

Är inget direkt bloggsugen men ska ta och printa ner nåt litet
iaf. Skulle egentligen ha jobbat idag men mådde inget vidare
igår så ja sjukskrev mig. Det är fortfarande febern som spökar,
fattar inte att det kan hålla i så länge fast idag har ja mått ganska
bra, typiskt när man sjukskrivit sig. Fick åka en sväng till Stenstorp
idag iaf för att hämta Molle, min kusin Chrilles hund. Dom är iväg
i Sälen så då ska ja vara hundvakt tills nästa söndag. Ska nog gå
bra hoppas ja, en riktigt liten goding är han. Så ska mestadels bo
i Stenstorp denna veckan, nära till jobbet. Så Ida, vill du ut o gå i
veckan är det bara att säga till :) Vi har precis varit ute på en sista
kvällspromenad så nu ligger han här bredvid och sover och jag
ska nog göra likadant om en stund. God Natt.


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag e på !! Hör av dig bara så tar vi en runda! = )

2009-01-05 @ 16:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0