År 2009.

Gott Nytt År!

Jobbade kvällen igår på nyårsafton, kändes sådär faktiskt när många
andra var ute och roade sig. Kvällen gick hyffsat fort ändå och jag
lovade mig själv att jag inte ska jobba nästa nyår, får väl se hur det
blir med det. Efter jobbet åkte jag hem till familjen som hade fest
hemma. Umgicks med dem en stund och skålde in det nya året.

Somnade sent inatt, blev bara 3-4 timmar sömn. Va riktigt jobbigt
att gå upp imorses då jag börja jobba klockan sju men det gick
tillslut. Hade tänkt att ligga i soffan hela eftermiddagen efter
jobbet men va tvungen att städa här hemma så nu äntligen
har jag intagit soffan. Satte även igång och bakade, får
besök av Emma & Annika imorn, arbetskompisar, så
måste ju ha något att bjuda på. Blir trevligt.

Nu ska ja slappa, Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0