Sälen.

Jag har aldrig varit speciellt förtjust i vintern så därför har
det aldrig blivit att jag åkt skidor. Mina föräldrar har heller
aldrig åkt skidor så därför har det aldrig blivit av att vi åkt
på någon skidsemester. Och det är heller inget som jag
har saknat. Men för ett årsedan bestämde min familj och
min kusin Therese och hennes familj för att boka en stuga i
sälen. Först skulle jag inte följa med, sen ändrade jag mig
till att följa med men enbart för att komma iväg på semester
och åka pulka. Men nu så har jag bokat både privatlektion
och skidutrustning för en vecka. Man kan ju ändra sig.
Ser verkligen fram emot denna resan och det ska bli väldigt
intressant eftersom att jag aldrig stått på ett par slalomskidor.
Jag tror att jag kan likna mig själv med Stig-Helmer efter
denna resa...



Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahaha

2009-12-20 @ 21:10:07
Postat av: Anonym

Vi blir nog två stig helmer haha.

2009-12-20 @ 21:15:02
Postat av: Therese

Hejsan Frida!!Du ska se att det kommer att gå jättebra! Någongång måste vara den första. Kram på dig!

2009-12-20 @ 21:25:22
Postat av: gunilla

Heeej Frida...Vill du höra historien om MOSTER på ett par slalomskidor?? Tar vi en annan dag,men undrar om man kan ha så mycket roligare än det.Fråga tess o chrille...kramis

2009-12-21 @ 08:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0