Årskrönika

Orkar inte skriva en årskrönika i år men istället så får ni se mitt år i bilder,
vilket jag själv tycker är mycket roligare. 2009 har varit ett mycket bra år innehållande
 en hel del jobb, Pontus fyllde 18, fester, Lars Winnerbäck, grillkvällar, Pappa fyllde 50,
Pontus tog körkort, sol&bad, crusingar, tjejkvällar, midsommar i Lysekil, bilbingo,
 23 års fest med Elin, myskvällar, spa, fick fast tjänst, skratt&tårar, födelsedagar,
Liseberg... och mycket mycket mer!

Enjoy! 


     
     
      
      
  
  
   
   
   
   
  
   

Tack till er som gjort mitt år till ett underbart minne <3

Gott Nytt År!
//Frida


Kommentarer
Postat av: Therese

Gott nytt år på dig Frida!! Det ska bli så kul att ni åker med till Sälen, du ska se att det kommer att gå jättebra med skidorna!!Kram!

2009-12-31 @ 11:37:01
Postat av: Malin

Gott nytt år Frida!

Är en aning avis på eran sälen resa, när åker ni?

2009 var i det stora hela ett bra år, så nu tycker jag att vi hjälps åt att få till 2010 lite ännu bättre...

Nu ska jag ut och skotta, för det snöar som faen!

Puss!

2010-01-01 @ 11:42:20
Postat av: Ida

Jösses, där har du lyckats klämma in mig oxå ser jag! Den kvällen var väldans rolig. Vem vann? Jag måste ha kommit sist ialla fall! Bowling e inte min sport! ; )



God Fortsättning på Nya Året Frida!

2010-01-01 @ 21:32:08
URL: http://idasaidas.blogspot.com/
Postat av: Gunilla

Jaha du frida...roliga kort,de på mej kunde du avvarat men men...Hoppas NI har det sköj i Sälen nu! NJUT!!! puss moster

2010-01-11 @ 15:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0