Tapeter.

Gick upp tidigt idag för att få ut något av dagen. Åkte in till Colorama och kikade lite på
tapeter, finns ju så himla mycket att välja på. Hittade en snygg röd fondtapet till sovrummet
med lite beiga mönster i som jag föll för. Har jag tur så passar den beiga färgen med
tapeterna som redan sitter där, så då behöver jag bara tapetsera om fondväggen.
Hittade en blommig tapet till vardagsrummet också som jag föll för men måste
grunna på det ett tag först innan jag bestämmer mig. Ingen jätte brådska.

Blev en sväng på Maxi och biltema också, va tvungen att köpa lite saker
till bilen, order från pappa. Tog ett röjjande här hemma också med
tvätt, städning och mat. Fick faktiskt hjälp av min bror, det är
verkligen en skräll ;) Nu ska ja strax åka till jobbet, blir en
överraskning och se vem man får jobba med för min
kvälls"partner" är sjuk! Ha en fin kväll! Puss



Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas att kvällen gick bra, och jag håller fullkomligt med. Tapetval är ursvårt. Svårt att tänka sig hur det kommer se ut när det väl kommer upp...

Hur som helst så kommer du få det jätte fint, för du har så bra smak :)

2008-09-30 @ 16:53:47
Postat av: Camilla

Den tapeten va snygg :)

2008-09-30 @ 22:29:58
Postat av: Emelie

Tapeten är skitsnygg. Dock är den lite jobbig att titta på en längre stund. Nellie har en sån i sitt rum och kan knappt vara där inne för att man blir så yr av den :P hehe...

2008-10-03 @ 08:34:06
URL: http://memmli.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0