Söndag.

Min lediga helg har gått alldeles för fort. Igår tillbringades
dagen i Lidköping med mamma, moster och Nelly. Gick
i affärer, shoppa och hade det mysigt. På kvällen var ja
chaufför åt familjen och vänner som skulle va på kräftskiva.

Söndag, följde med mamma och pappa till tibro på förmiddagen
för att kolla in möbler men jag hittade inget. Blev också en
sväng till Maxi, blev krukor till lägenheten. Så himla kul att
köpa inredning nu när jag har en lägenhet att inreda.
Betalade handpenningen idag så nu är lägenheten
så gott som min. Känns hur bra som helst. Sen blev
dett en tripp till Stenstorp för att ta en promenad med
Ida. Tog en rejäl runda på 1 1/2 timme, hur skönt
som helst. Ska strax släcka ner här och sova.

God Natt!!!

Kommentarer
Postat av: cissi

tja frida! stort grattis till lägenheten! hoppas du kommer trivas! min svägerska har precis flyttat till en lägenhet nära kyrkan i skultorp. vet ej gatan. men men. ha det gött!

2008-09-29 @ 09:48:54
URL: http://cillass.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh sedan slipper du åka till stenstorp för att gå, då kan vi gå och gå skultorp runt!!

2008-09-29 @ 21:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0