Lägenhet :)

Jag är nog en av de mest veligaste och impulsivaste personerna
som går i ett par skor. Igår skulle jag resa till Thailand, inte helt
bestämt men nästan. Låg hela natten och gått på jobbet hela
dagen och grubblat över hur jag ska göra. Det kändes inte
riktigt bra, mest pga jobbet. När jag inte vet om jag får tjänsten
eller inte, hur det blir med semester osv. När jag kom hem från
jobbet idag surfa jag runt på blocket, hitta en lägenhet i Skultorp.
Det sa klick direkt, föll mig precis i smaken. Några timmar senare
va jag och pappa och kollade och efter 10 minuter så va det bestämt.
Jag tar den. Kändes jättebra, inte velat flytta tidigare men nu så,
plötsligt hände det!! Är i helt extas, ska bli riktigt roligt att få inreda
precis så som jag vill ha det. Och sen kommer ju Malin snart
flytta dit, toppen. Och det bästa är att jag har nära hem, ett par
hundra meter. Vill ha november nu!


Kommentarer
Postat av: lina

den lägenheten har jag och robert bott i våran första lägenhet....för det är hoffas lägenhet va??

2008-09-25 @ 21:28:01
Postat av: Frida

Svar Lina: Japp det stämmer bra :)

2008-09-25 @ 22:10:09
Postat av: Malin

Wiiihoo, vad allt kommer bli toppen!!

Då flyttar vi in nästan samtidigt. :) Längtar.

Vilken bra födelsedagspresent du fick!

2008-09-25 @ 22:50:13
Postat av: Jenny

Grattis till lägenheten! Kul och äntligen skaffa eget va?=)

2008-09-26 @ 07:20:24
URL: http://http:metrobloggen.se/grynet86

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0