Komplimang lr förolämpning?

Varit dåligt uppdaterat här nu men har jobbat massa de senaste två
veckorna. Men nu är jag iaf ledig i två dagar, vilket är underbart
skönt. Men inte får man va ledig för det, har skrivit en hel lista på
saker som måste göras.

Va ute och tvättade bilen förut också gick det förbi en gubbe som bor några
hus bortanför också sa han -Jaså är det dags att ut och övningsköra nu.
Vet inte om ja ska ta det som en komplimang eller förolämpning,
ser jag så ung ut?

Ska ta och laga lite mat nu tänkte jag. I eftermiddag ska ja med Malin och Jenny
till Friskis & Svettis, pröva på ett pass där och se vad jag tycker. Är det en
massa hopp, skutt och änglahopp så är det inget för mig ;)

PussPuss!

Kommentarer
Postat av: Elin

hha va kul! sånt pass skulle jag åxå vilja va med på! jag skulle va värdelös ;) haha!

2008-09-16 @ 20:35:08
Postat av: Camilla

Ta det som en komplimang ;)

2008-09-16 @ 20:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0