Boka resa?.

Har haft fullt upp hela dagen men det känns skönt när man får
saker o ting gjorda. Är ledig även idag, lyx. Skulle egentligen
jobbat men en jobbarkompis va skyldig mig ett pass så då
jobbar hon åt mig idag. Skönt att vara 3-dagars ledig, då känns
det verkligen att man är ledig. Ska strax åka in till stan och möta
upp Elin för att gå till resebyrån och se om dom har nån bra resa.
Gaaaah. Är skit nervös, jag både vill och inte vill. Men inget som
är bestämt än, vi får se :) Ska ta en runda på stan också, se om
jag hittar nåt. Sen är det fotboll klockan 18.00, Nellys lag som
spelar sista matchen för säsongen. Måste ses. Och efter det blir
det en promenad. Fullt upp med andra ord. Återkommer senare...

Kommentarer
Postat av: Malin

Blev det något shoppande?

2008-09-24 @ 20:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0