Beslutsångest.

Det gick bra på resebyrån, hittade en resa eller ja
flyg för boende ska vi ordna själva då vi är där nere.
I mitten av november och tre veckor framåt, det är
bokat men vi har tid på oss att tänka fram tills
lördag nu. Jag har världens beslutsångest nu
kan jag lova. Det som tar emot är flygresan, har
aldrig flygit förut också ska man sätta sig på ett
plan i tio timmar. Tänk om man får panik, va gör
man? Sen känns det så jobbigt att vara borta
från min syster så länge men så kan ja ju heller
inte tänka för då kan ja aldrig resa iväg. Men ja
måste få fundera lite innan jag bestämmer mig.
Men man lever ju bara en gång och blir det inte
nu kommer ja nog aldrig åka dit.

Fotbollen gick bra till en början men Falköping
vann tillslut ändå. Tråkigt. Tog mig en promenad
hem från fotbollen, riktigt kyligt ute. Sitter här vid
datorn nu och har betalt alla räkningar, varför
kommer allt på samma gång för? Brukar i vanliga
fall ha räkningar på knappt 500 men nu gick det
upp över 4000. Skönt att ha det gjort iaf innan
lönen kommer. Ska strax ta och åka till Baloo
nu. God Natt! PussPuss


Kommentarer
Postat av: Elin

klart att vi ska åka! jag är med å håller handen, LOVAR! <3

2008-09-24 @ 21:17:20
Postat av: Malin

Det blir säkert jätte bra när ni väl kommer dig...

Elin, är ju en van resenär :)

2008-09-25 @ 10:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0