Sjuk.

Fredag och haft en ledig dag, skulle egentligen ha jobbat men tog ledigt. Skönt.
Vakna upp hos Baloo imorses, blev en riktigt lång sovmorgon. Har inte känt mig
helt hundra idag. Ont i halsen, feber och varit trött. Följde med Elin till Fkpg som
sällskap, Vero Moda såklart :) Skulle egentligen inte ha köpt något men det blev
en väska, kunde inte stå emot.

Klockan är nu 20.30 och jag ligger redan nerbäddad i sängen med dunsockar, tights,
luvtröja, fleccefilt och duntäcke. Har fortfarande feber och frossa. Känns sådär att
man ska upp och jobba tidigt imorn, borde väl egentligen stanna hemma men finns inga
vikarier. Det är ju sånt som får lösa sig men gillar inte att sätta folk i skiten så det
får bli till att stoppa i sig några alvedon och jobba på.


Ligger och kollar på sällskapsresan nu, dom filmerna tröttnar man aldrig på.
På tal om resa så har jag och Elin planer på att resa till Thailand i mitten av
november. Inget ja va så sugen på från början men Elin har bearbetat
mig så nu har jag nästan bestämt mig för att genomföra det. Skönt
att få komma bort från kalla Sverige och resa till värmen.




Nu ska ja krypa ner under täcket! God Natt!

Kommentarer
Postat av: Elin

vi måste ju se till å boka isf :P hehe

2008-09-21 @ 09:36:48
Postat av: Ida

Eh... En liiiten fråga.. får man följa med? ; )

2008-09-21 @ 21:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0