Lättnad.

Så då ligger man äntligen i sängen efter ännu en dag, ligger
med datorn i knät och surfar runt på nätet samtidigt som jag
kollar på Wallander. Jobba 7-15.30 idag, jobba över två timmar
då det saknades personal. Bra att få lite extra komp. Dagen på
jobbet gick fort, förberedde inför kvällens kräftskiva. Trevligt.
Åkte hem efter jobbet, åt mat och åkte vidare in till stan för att
ordna ett viktigt ärende. Vilken lättnad. Puuuuuh.

Följde med pappa och Pontus på en biltur när han skulle
övningsköra, blev avsläppt i Stenstorp då jag bestämmde
mig för att ta en promenad hem. Nyfiken på hur lång tid det
skulle ta på ett ungefär. Va riktigt skönt. Promenaden tog
ca. 1h och 20 minuter från Stenstorp hem till mig.

Nu ska ja kolla klart på filmen och sen sova!!
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Jösses, vilken lång-promenad du gick!! Brukar kännas så väldans bra efteråt sen ju = )

2008-09-03 @ 08:39:22
Postat av: Malin

Herregud Frida, från stenstorp... Gud det är ju flera kilometer :) Nästa gång kan du ju gå och hälsa på mig. :) Något trassel? Tänkte på ditt ärende. Du vet om min nya blogg va?

2008-09-03 @ 16:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0