Effektiv.

Idag har jag varit effektiv som bara den om jag får säga det själv. Gick
upp redan vid åtta, det är tidigt för att vara mig. Gjorde mig iordning och
åkte in till stan för att klippa mig först och främst. Med tanke på att det
var ca. ett år sedan jag klippte mig senast så va det verkligen på tiden.
Trodde jag skulle få skäll men hon tyckte att håret va i bra skick för att
inte ha blivit klippt på så länge. Toppa mig bara så nu är håret fräscht
igen. Skönt. Blev en sväng på stan också, på jakt efter en topp att ha
på mig på 50 års festen på lördag men jag hittade verkligen ingenting.
Men så är det väl alltid då man verkligen behöver nåt? Blir en sväng till
Vero Moda i falköping på fredag, hoppas jag hittar nåt då. Efter stan blev
det Maxi en sväng, älskar verkligen det nya Maxi. Helt underbart. O alla
byggnadsarbetare gör ju inte saken värre direkt :) Åkte hem och tvätta,
städa, röjjde och laga mat. Ikväll firade vi mamma som fyller år imorgon,
tog det ikväll isf eftersom att pappa åker så tidigt till jobbet och då har
inte jag hunnit hem. Så vi myste med kex och massa ostar och mamma
fick paket såklart. Nu sitter jag på jobbet i Skultorp, lagom segt som vanligt
men va gör man. Pengar är ju nödvändigt så. Ska stryka lite tvätt nu. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0