Tankar.

Varit ledig i två dagar nu, hur skönt som helst. Gick upp relativt tidigt
idag för att göra mig iordning för en tripp på stan med Elin. Börja ju
inte direkt bra. Först funka inte mobil-nätet, fick inte tag på Elin så
ja fick hoppas på att jag skulle hitta henne på stan. Som tur var
börja det funka igen då jag hade parkerat så fick tag på Elin. Efter
nån minut då jag ställt mig i hissen ringer Elin igen och säger att
det är brandlarm i Commercehuset, fick lite smått panik då jag
stod instängd men kom ut ur hissen och gick ut till Elin :) Blev
en sväng på stan, hitta lite smått & gott. Sen luncha vi på Rivieran
med alla kostym-nissar, passa inte riktigt in. Va en mysig
förmiddag på stan. Måste försöka ses oftare!

I eftermiddags har jag städat ur bilen, såg förjävligt ut. Tog och
plocka in studsmattan också, sommaren är ju över nu. Tråkigt.
Nyss varit ute på en skön promenad i det friska vädret, riktigt
skönt. Rensat tankarna lite, blir tokig. Orkar inte mer nu, det
är väl dags att lägga ner känns det som men jag vill fortfarande
tro. Men jag vet ärligt inte. Vet inte hur jag ska göra. Har två mkt
viktigare "projekt" att lägga ner all min energi på just nu. Men...

Ska ta en varm och skön dusch nu, småkolla lite på Bonde söker
fru och sen är det äntligen Greys....



Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman <3

2008-10-09 @ 12:17:11
Postat av: Malin

När man går och tänker så där mycke, så kommer man oftast ändå inte fram till någonting (tro mig, jag vet) Ta en dag i taget, och följ ditt hjärta <3

Kramar om

2008-10-09 @ 20:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0