50 Års Fest

Helgen är snart över och den har varit riktigt bra. I fredags
åkte vi till Falköping på kvällen för att hjälpa Moster inför den
stora festen. Igår var det dags, åkte till Falköping på förmiddagen
och hjälpte till med det sista. Folk började trilla in till festen allt
eftersom. Jag hjälpte till i köket med maten, disken och med
alkoholen. Riktigt roligt faktiskt.

Senare på kvällen började bandet spela, värsta draget.
Hela släkten va uppe på dansgolvet och svängde loss,
tom. min pappa dansa. Va nog första gången jag sett
honom dansa så. Festen blev riktigt lyckad.

  
 

Vaknade upp och mådde mindre bra imorses, fy fan.
Inte konstigt att man inte festar lika ofta längre.
Dessutom hade vi lovat att hjälpa till och städa
upp, gick rätt ok trots allt.

Sen gick vi och åt Pizza, bakismat! Resten utav dagen
har varit lugn. Mitt batteri på bilen la av när vi va och
hämtade Alice hos farmor. Typiskt. Pappa fick
komma och bogsera hem mig. Så nu måste ja
åka och köpa ett nytt imorn. Har man inga utgifter
så skaffar man sig det. Ingen stor summa men
ändå tråkiga pengar som man skulle kunna
lägga på nåt mkt roligare.

Nu ska ja kolla film och sova, skönt!
God Natt & Puss!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Låter som ni hade en trevlig kväll :)

2008-10-27 @ 14:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0