Veckan som gått...

Veckan har gått fort som bara den, har mest fixat i lägenheten.
Känns som att jag inte kommer nånstans, pappa kommer
bara på mer och mer grejer som ska målas, slipas, rivas
och tas bort. Men i slutändan kommer jag väl vara glad för
det, men just nu känns det långt långt bort... Ihelgen ska
vi börja slipa, pappa har lånat en maskin, tack och lov för
det. Slipade mina luckor i hallen och jag tyckte det räckte.
Vi börjar väl antagligen tapetsera ihelgen också, äntligen.
Ska bli så roligt att få upp tapeterna, hoppas dom passar.
Bara tapeterna kommer på så kommer resten att flyta
på fort. Det jag mest suckar över är att montera ihop alla
dessa möbler, och jag som inte har något tålamod. Skulle
sätta ihop en bar-stol igår kväll, tog typ en timme och jag
blev ändå inte klar. Då gav jag upp, kasta skruvar och
svor. Så funderar på att bjuda in vänner och bekanta till
en montera-ihop-möbler-förfest, låter väl trevligt ;)
Va en sväng till Ikea igår iaf med Baloo, glömde en del
grejer sist ja va där och sen kommer man ju alltid på lite
under tiden. Så ja fick en del shoppat. Och idag skulle
jag ta en snabb runda på Maxi i de nya butikerna men
blev fast där i tre timmar. Massa erbjudanden, fick först
ett presentkort på 100 kr på KappAhl och sen ett på 200
kr på H&M, toppen. Så blev en del julklappar inhandlat,
skönt. Ligger i sängen nu, ska strax stänga av datorn och
kolla klart på avsnittet av Greys. Skulle hellre velat vara
någon annanstans. God Natt! Puss Puss

Kommentarer
Postat av: ELIIIIN

när blir den förfesten? lördag? ;)

2008-11-28 @ 05:20:27
Postat av: Frida

Ne, inte fått möblerna än ju :P

2008-11-28 @ 09:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0