1:a Advent

Helgen är över och den har varit kanon. I fredags va ja ute med Karro
och Elin och åt mat. Trevligt att träffas vi tre, händer ju tyvärr inte så
ofta längre. Prata om allt och inget. Sen blev jag och Karro partysugna
så åkte hem till min lägenhet och hade köks-fest. Riktigt trevligt. Fia
kom förbi och sen kom Baloo och Stefan en sväng. Jag och Karro
fortsatte in till stan, blev Husaren. Inte varit ute på år och dar så det
va riktigt roligt. Tack för en trevlig kväll <3

Lördagen började bättre än förväntat, mådde inte alls dåligt utan va
mest bara trött och seg. Va i lägenheten mest hela dagen och fixa
och dona med det mesta. På kvällen blev det hemma-mys med
syster, mysigt!

Idag har vi slipat för fullt i lägenheten så nu är det klart, så skönt.
Nu är det bara tapetseringen som är kvar och jag hoppas att det
går fort för ja vill ha klart lägenheten nu. Packa upp allt och inreda.

Ska sova nu hade ja tänkt, upp tidigt imorn för att åka iväg på spa
med mamma, moster och kusin Thess. Ska bli så underbart!
God Natt! Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0