Prickar

Tog en lång och skön sovmorgon imorses, inte fel alls.
Gick upp och gjorde iordning frukost, satte mig på
trappan i solskenet och åt. Skönt. Va med mamma
till Maxi, hon handlade mat. Åkte sedan till Vårdcentralen
för ett besök, prickkontroll. Undersökte mina leverfläckar
som jag har så att det inte va nån farlig men alla såg
bra ut. Skönt det. Vart hemma nu och fixat med det ena
och det andra... tvättat, städat, bäddat rent och planterat
blommor. Ska fortsätta lite nu sen så blir det att åka till
Tibro för att träffa Malin, mys!


Kommentarer
Postat av: Malin

Whiihoo, ja det ser jag fram emot.. :)

2008-05-28 @ 17:46:07
URL: http://malinelinkarolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0