High Life

I lördags skulle jag egentligen ha jobbat men jag tog ledigt eftersom
att Anton & Alva skulle sova över hos oss, roligare att ta hand om dem
än att jobba. Åkte och hämtade dom hos moster i lördags och sen tog
vi en sväng på Axevalla marknad men det va bara rena skiten. Fanns
inget roligt alls, bara samma gamla vanliga... strumpor, godis, kläder
och annan skit. Så hela lördagen va det high life, full rulle.

   

Idag har jag jobbat, knappt jobbat något denna veckan så det kändes bra
att jobba idag. Skönt att va ifrån jobbet några dagar för ibland kan man bli
så trött på dom, de boende. Tjöt, gnäll och tjaffs, det är faktiskt som att
jobba på ett vuxet dagis för dom blir som barn på nytt när dom blir äldre.
Men dom kan också vara jättegoá. Kvällen har varit lugn, varit så himla slö
så inte orkat göra så mycket, ska snart gå och lägga mig faktiskt.


God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0