Energisk

Så har denna dagen snart också passerat, förstår inte vart
tiden tar vägen, går ju så himla fort. Har fått väldigt mycket
gjort idag så jag är nöjd. Behöver verkligen inte ha dåligt
samvete för att jag legat på latsidan. Åkte in till stan en sväng,
även fast jag inte skulle. Tror ärligt att jag är lite av en shopaholic,
känns så. Tog iaf en sväng över Maxi-Team Sportia-Rusta, shoppa
lite. Köpte mig en egen sovsäck, ska ha det nästa vecka då vi ska
iväg med jobbet, sen blev det lite annat smått och gott.

Åkte faktiskt en sväng till Gengåvan också, hört av min farmor att de ska va så
populärt och herregud. Det va typ som lilla-ullared, mängder av
folk stod utanför och väntade på att dom skulle öppna. Jisses.
Tog mig en sväng men NEJ, det är inget för mig. Förstår ärligt talat
inte hur folk kan köpa begagnade tallrikar, glas, skor, kläder, tycker
det är äckligt. Visst cyklar och nån möbel är ok men mer intimare
saker, nej tack.
Iaf så åkte jag hem efter det, har fixat här hemma som
en tok. Städat, tvättat, hängt tvätt, vikt tvätt, lagat mat, målat gungställningen,
städat i lekstugan, målat en blomställning och sprut-målat våra grindar.
Känns riktigt skönt måste jag säga att ha fått det gjort, inget jag varit
tvungen till men tycker det är jobbigt att ha saker och ting omkring mig som är halvdana.
Ska plocka iordning här lite nu och åka hem till Baloo för att kolla på
hemmafruarna o så...

See Yaa!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hjälp, gjorde du allt detta på en & samma dag!? Bra jobbat av dig!! = ) Du får jättegärna komma hit i helgen & hjälpa mig med att tvätta av altanen & olja in golvet!; )

Kram på dig!

2008-05-07 @ 15:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0