Äntligen Fredag

Jobba igår kväll, gick bra men tråkigt att jobba nu när det är
så himla fint väder. Då skulle man vilja ha ett utomhus jobb
men ja ska inte klaga för vi har det faktiskt bra i Stenstorp
med uteplats och allt. Efter jobbet åkte ja till Baloo, mys!

Upp tidigt imorses, för jävla jobbigt men ändå skönt då man
har eftermiddagen fri. Känt mig lite små-dempad, det är
begravningen som härdar. Känns tungt och jobbigt men
ändå så vill man ju gå, gör jag inte det kommer jag att
ångra mig efteråt. Men just nu är det jobbigt.

Slutade halv två, åkte hem och hämtade upp Nelly och åkte
in till Maxi eller Elins Esplanad som det nu heter. hehe.
Shoppa lite och kikade runt. Sen har hela eftermiddagen
och kvällen tillbringats i trädgården, helt underbart. Nu
skulle jag verkligen vilja ha ett eget hus och trädgård, tycker
det är riktigt kul att fixa & dona. Kanske skulle bli trädgårdsmästare!?


Ihelgen är jag ledig från Stenstorp, ska bli riktigt skönt. Men ska jobba
natt i Skultorp imorgon, borde ha sagt nej men ja kunde inte, det är ju storhelg
så det är ju bra betalt.


Nu väntar duschen...

Kommentarer
Postat av: Julia

hejsan, är du intresserad av en ny bloggdesign? :) jag kan fixa det åt dig, läs mer under "designhjälp", längst upp på min sida! :) ha en bra dag!

2008-05-09 @ 19:44:20
URL: http://juliaberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0