ZZzzz...

Klockan är halv tio och ja känner mig helt deckad,
så trött. Ska vänta på att Elin kommer förbi strax
me mammas halsduk ja låna i lördags och glömde.
Sen efter det blir det sängen direkt kan ja lova, Zzzz!

Har inga direkta planer för imorgon, ta dagen som den
kommer typ. Kanske blir stan med mamma. Åka förbi
Komvux också, fått för mig att läsa om kursen medicinsk
grundkurs. Läste den, gjorde uppgifterna, fick ett G och
kommer knappt ihåg nåt. Det är ju ändå en viktig kurs,
har ja märkt nu. Så kanske kanske att ja skulle ta och
läsa om den, behöver inte få ett högre betyg men ja vill
ändå lära mig det. Viktigt. Och sen får man ju bidrag
med, det gynnar!

Men som sagt, har inte bestämt mej än. Ne ska ta och
surfa vidare lite och vänta på Elin. Kanske kommer nåt
mer inlägg. Det är riktigt kul att blogga!

Good Night!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kolla min tävling :)

2008-03-19 @ 12:38:40
URL: http://emeliehildingsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0