Stressig Torsdag

Torsdagen var riktigt stressig. Åkte först in till stan för att byta
några lampor på bilen som va trasiga. Sen iväg till besiktningen,
men datorerna krångla så det va massor med folk så jag åkte
till gamla sjukhuset ist. Har nu anmält mig till facket, det va
på tiden. Vidare iväg till stan, mötte upp Elin där. Gick runt
på stan, kika och shoppa lite. Blev en super söt skjort-tunika,
en topp och lite små saker...




Tiden rusa iväg  så ja va tvungen och åka iväg med bilen och få
den besiktigad, Elin följde med. Tack för det :)
Fick vänta en stund men tillslut kom vi in och allt va lagat och
bra, skönt det! Vidare iväg till Mc för att slänga i oss lite mat,
sen hem och byta om och vidare till jobbet. Stressigt.
Följde med en av de boende till KSS, besöket tog typ 5 min
och sedan fick vi vänta på färdtjänsten i 45 min, roligt värre.
Tillbaks på jobbet igen, fullt upp. Slutade vid 9, va bara att åka
hem och lägga sig, trött!


image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0