Ledig Helg

Så har denna helgen snart passerat, går
så fort. Har iaf varit ledig denna helg och
det har varit riktigt skönt kan ja lova, men
ändå saknat jobbet. Lördagen var slapp,
åkte till kusin på kvällen och hälsade på.
Blev tidig hemgång, precis när ja hade
sminkat av mig och skulle lägga mig så
skrev Elin och frågade om ja skulle följa med
till Statoil och köpa mjölk. Så jag följde med
dit, skrev till Odh så vi hämta upp henne
i stan och följde med till nya lägenheten och
kika. Inget sugen man blir på att flytta hemifrån
nudå när alla andra gjort/gör det. Tror jag typ
är den sista i kompiskretsen som bor hemma?
Men ja trivs bra hemma, ännu.

O Carola kom inte med till finalen igår, gött *skadeglädje*

image26


Kommentarer
Postat av: Malin

Du får tacka mig,
bara för jag ringde o rösta på norman! :)

2008-03-10 @ 00:07:28
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0