GLAD!!

Åååhhh jag är så glad :) Har gått och varit nervös i typ en vecka nu och
äntligen kom samtalet idag som jag gått och väntat på. Yes. Har nog
aldrig blivit så glad över att min chef har ringt. En på min avdelning
som ska ha tjänstledigt så hennes vikariat sättes ut på annons förra
veckan. Och om det inte va nån lasad som skulle söka vikariatet så
va det jag som skulle få det, så har gått och varit skit nervös över detta.
Ville ju verkligen ha det och jag fick det. Gött. Är på 75 % i 3 månader
men kan antagligen bli längre. Ska bli så skönt att få gå på schema,
kunna planera och veta när man ska jobba och när man är ledig.

Men det är så typiskt att i Skultorp där ja jobbar är det en som jobbar natt
på 45 % som ska sluta, har sökt det också. Kanske går att få ihop det
med båda? Får se.

Men jag är iaf hur glad som helst. Visst det är ju inget fast men inte lätt
att få det direkt. Har ju bara varit undersköterska i 3 månader.

Så GRATTIS till mig, tack!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh grattis grattis, satan vad härligt!
Njut njut njut!!
Att gå på schema är underbart, jag lovar!

2008-03-25 @ 22:15:16
URL: http://malinelinkarolin.blogg.se
Postat av: Camilla

Va roligt, Grattis :)

2008-03-26 @ 10:28:46
Postat av: Jenny

Grattis grattis=) kram Jenny

2008-03-27 @ 16:06:51
URL: http://grynet86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0