Tisdag

Blev väckt av att jobbet ringde mig imorses och frågade om
jag ville hoppa in och jobba några timmar då en vikarie blivit
sjuk. Va egentligen inte så sugen på det eftersom att mina
lediga dagar är få men jag ställde upp ändå. Följde med en
av de boende på ett sjukhusbesök så det va faktiskt roligt att
få göra nåt utöver det vanliga. Började vid halv tolv och slutade
vid fyra så det va alldeles lagom. Varit iväg i stan en sväng med
mamma och Pontus nu. Lämnade in Saaben igår, äntligen så
då fick jag en hyrbil ist. En jävla Opel, ful och stor, värsta
familjebilen. Fast den är gó att köra. Men så ni vet.... det är inte
min nya bil ;) Nu är jag iaf ledig imorn och det tänker jag vara,
har tagit semester på torsdag  för att få lite längre ledighet.
Nästa vecka drar ju semesterperioden igång och då blir det mkt
jobb. Många vikarier också så det blir lite annat än i vanliga fall.

Nu ska ja städa rummet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0