Skolavslutning & Jobb

Så har det varit helg igen och jag har varit dåligt på att
uppdatera men har helt enkelt inte orkat. I fredags va
ja ledig, vilket va underbart skönt. Enda lediga dagen
denna veckan så ja njöt. Va på Nellys skolavslutning
på morgonen, efter det hade vi skolavslutningsfika
här hemma med jordgubbstårta, sommar. På efter-
middagen åkte jag och Lisa in till stan för att kolla på
kortegen, inget avvis man blev då. Gick på stan och
kikade lite efteråt. Kvällen va lugn, låg utslagen i soffan
och bara tog det lugnt.


  


På lördagen (igår) var det dags för jobb igen, gick bra.
Dagen flöt på och timmarna gick fort. Kvällen tillbringades
hemma med pappa framför fotbollen. Satt och gapa och
skrek i soffan, tråkigt att de släppte in det sista målet.

Jobbat även idag, varit en bra dag med mycket skratt. Tvättade
bilen när jag kom hem från jobbet, det behövdes verkligen. Ska
lämna in bilen imorn för lagning, äntligen. Skäms när man kör
den för det skrammlar så. Så det blir ingen sovmorgon imorn
heller. Ska ta och slappa resten av kvällen nu, orkar inget annat!


Kommentarer
Postat av: Malin

imorgon är jag också ledig om du känner för att hitta på något! :)

2008-06-15 @ 22:08:24
URL: http://omalin.blogg.se/
Postat av: Ida

Linus hälsar att "godgubbstårtan" ser goood ut! s



Kram på dig!

2008-06-16 @ 10:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0