Segt!!..

Imorses va det riktigt jäkla segt att komma upp när klockan ringde
strax efter klockan sex, kom inte upp förens vid halv 7, brådis!
Somnade sent inatt, låg och hade ont i magen och mådde illa,
trodde att ja hade åkt på maginfluensan men jag somnade
tillslut. Bra det, har inte tid för att vara sjuk. Kom iaf iväg till jobbet
och det har varit en bra dag, allt flöt på som det skulle. Slutade
redan vid halv två idag så det va riktigt skönt. Hade tänkt att lägga mig
och sova en stund men så blev det inte. Det såg ut som fan här
hemma, gör alltid det när Pontus varit hemma själv. Så ja klara
inte av att se skiten så ja satte igång... röjjde, diska, tvätta, bädda,
laga mat och gjorde snyggt. Klockan hann bli 5 innan jag blev klar
så då åkte jag och Nelly till farmor för att lämna lite brev till henne.
Blev fika också, blåbärspaj, sommar! Väl hemma igen så va
klockan så pass att det inte var nån idé till att lägga sig för att sova
en stund. Somnar kanske desto bättre inatt istället.


God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0