Larmkurs & Lägenhet

Jobbat dag idag, mest skrattar igenom hela dagen så
det gick jättefort. Slutade redan vid halv två men efter det
så va det larm-kurs. Vilket kändes ganska ovärt
efteråt för att jag typ redan visste allt men killen som
höll i det hela va helt okej så fick sitta och spana in
honom istället. Kursen drog ut på tiden så jag kom
hem senare än va jag hade räknat med, slängde i
mig lite mat och gjorde mig iordning. Tog med mig
Nelly till farmor för att följa med henne på en
lägenhetsvisning vid Hagtornet tror jag det heter.
Gud vilken fin lägenhet, där vill jag bo. Nån som vill
flytta ihop med mig?! Efter vi kom hem från farmor
har jag hållt på här hemma och städat och gjort
iordning för imorn, skolavslutningsfika.


Orkar inte skriva mer nu, trötttrötttrött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0