Fotboll

Började dagen med en lång och skön sovmorgon,
alltid lika skönt. Va inne i stan en sväng och shoppade
lite små saker. Har sedan rensat och städat i mitt rum,
jag har alldeles för mycket saker på den lilla yta som
jag har. Skulle behöva en 3:a, minst. Är grymt sugen
på att flytta nu men eftersom att vikariatet bara är augusti
ut och jag inte vet hur det blir sen så är det dumt att chansa.

Ikväll blir det fotboll, Nellys lag spelar mot kinnarp ikväll så det
ska jag självklart upp och kolla på. Sen spelar ju Sverige också
så det måste jag ju kolla på. Spännande.


Ska fortsätta här nu så ja bli klar, Pöss!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hur gick nelly matchen?

2008-06-18 @ 20:17:23
URL: http://omalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0