Stress

Helgen har gått fort som vanligt. I fredags var det myskväll med
Karro, Elin och Anna. Karro va hemma i Skövde över helgen så
det va roligt att träffa henne igen, blir ju inte så ofta längre. Vi
laga god mat, satt och tjöta, va ute och gick och åt jordgubbar
med glass, mysigt värre. Lördagen va lugn, njöt mest av att
få vara ledig. På kvällen åkte mamma och pappa till min mosters
stuga i lidköping för att sova över, tyckte att de kunde få vara lite
barnlediga så Nelly stanna hemma med mig. Beställde hem mat,
kolla på film och hade en mysig kväll. I söndags jobbade jag, hade
ju egentligen en ledig helg men de ringde från Skultorp i veckan
och frågade om jag ville jobba så då kunde ja inte tacka nej. Va ju
ett tagsen jag jobba där nu och jag har saknat dem. Hade väl egentligen
varit bra med en ledig helg men jag är van.

Måndag, varit en stressig dag. Tog en alldeles för lång sovmorgon,
åkte in till stan för att göra några ärenden, glömde typ hälften av det
jag skulle ha fixat. Åkte hem och började laga mat, så ringde pappa
och sa att jag skulle åka ner med bilen till Benny för att den väsnats
och krånglat. Trodde att det va nåt som hade gått sönder men det va
skruvarna på däcken som satt löst, pinsamt enkelt. Men jag är ingen
hajjare på bilar, jag kan köra, tanka och byta spolarvätska :) Men nu
blev det iaf fixat, toppen. Kunde gått illa om däcket lossnat. Åkte hem
igen och fixa klart maten, fick slänga i mig, in i duschen och på med
lite smink och slänga sig i bilen till jobbet. Hann i tid. Har gått bra på
jobbet trots att jag fick vara löpare.Nu blir det strax sängen, börjar sju
imorn.
God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0