Min Dag

  • Sovit alldeles för lite
  • Jobbat 
  • Tvättat
  • Lagat god mat
  • Tagit "farväl" av Elin <3
  • Kollat på Allsången
  • Kollat på Morden i Midsommer
  • Fått massage

Har varit en ganska bra tisdag trots att jag vaknade upp med huvudvärk och att jag inte trodde
att jag skulle komma upp ur sängen, trött. Sov alldeles för lite inatt, knappt 5 timmar.
Dagen på jobbet gick trots allt bra. Träffade Elin en sväng, ha det så roligt i USA nu elin, jag är
avundsjuk kan jag lova. Vill också ha semester och resa. Ångrar så grymt mkt nu att jag inte har
tagit nån semester, hade ju räckt med en vecka. Ska väl strax ta och lägga mig nu och kolla på film,
jobbar eftermiddag imorn så ja ska sova tills jag vaknar!
God Natt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

brukar man inte sova tills man vaknar? ;P kommer sakna dig! glömt inte uppdatera mig om det händer nåt :) PUSS

2008-07-09 @ 14:15:27
Postat av: Anonym

Elin som skrev, men det förstod du väl ;)

2008-07-09 @ 14:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0