Lördag.

Äntligen har ja slagit mig till ro i soffan under en filt, framför en
Beck-film och med datorn i knät. Jobbat 7-16 idag, varit en
riktigt rolig dag på jobbet så timmarna bara flög iväg. Åkte hem
efter jobbet och duscha och sen vidare hem till familjen. Dom
skulle åka och äta mat så ja följde med, blev en sväng till
Coop också. Pappa följde med mig hem och satte upp en
lampa och hjälpte mig med vitrinskåpet så nu är det nästan
klart, skönt det. Hunnit med att baka lite ischoklad också.
Tänkte kolla klart på filmen och sen får det bli sängen, jobbar
dag imorn också men bara tills klockan 13, soft. Börjar känna
mig lite stressad nu faktiskt, bara några få dagar kvar till Julafton
och har nästan alla julklappar kvar. Men det löser sig alltid.
God Natt och Sov Gott! Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0