Söndag.

Uppdateringen har varit dålig, jag vet. Dels har datorn varit trasig (lagad)
och sen har jag jobbat och när jag inte har jobbat så har jag haft massa
annat för mig. I veckan har det mest blivit jobb. I tisdags följde jag med
familjen och min Kusins familj till Jönköping, blev först bad och sen
shopping på A6. Trevligt. Jobbat ihelgen också, vilken skräll liksom.
Börjar smått tröttna på att jobba så mycket helger nu, skulle va skönt
att få va ledig varannan som det egentligen är.

Träffade Elin igår, vilket kändes som om vi inte träffats på en evighet,
vilket vi typ inte gjort heller. Va ute och åt mat, prata, "cruisa" runt i
skövde och tog en tur på Maxi. Mysigt! <3

Återkommer...

Kommentarer
Postat av: Elin <3 Frida <3 Aff :P

Måste vi göra oftare! Saknar dig massor! Vi har ju ett projekt å satsa på nu oxå som börjar på aff.. hahaha. du vet ;P



<3

2008-08-17 @ 12:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0