Måndag

Så va min lediga helg över, den gick fort. Alldeles för fort.
Helgen har varit lugn och skön, i lördags låg jag i sängen
mest hela dagen och kolla film, hur skönt som helst.
Kvällen tillbringades i Tibro hemma hos malin, mysigt!
Igår åkte familjen till Öland så nu är det bara jag och
Alice hemma för några dagar. Både skönt och inte, så
här tyst är det aldrig. Dona här hemma hela dagen igår,
städa & plocka, tvätta, baka och måla. Har börjat måla
vårt entré tak, det va brunt innan men jag lessna på det
så nu blir det vitt. Ska också måla staketet vitt denna
veckan om vädret tillåter det. Är det inte typiskt, att det blir
dåligt väder denna veckan då jag är ledig så många dagar.

Får se vad som händer idag, återkommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0