Impulsiv

Jag har alltid varit ganska impulsiv av mig, kommer jag på något
så ska det ske direkt, helst. Har funderat ett tag på att köpa ny
telefon, gillar inte den jag har. Den är stor, komplicerad och sen
kostar halebops abonnemang ca. 600 .- i månaden, billigare finns.
va på Coop en sväng idag och utanför kassorna stod det telefon-
försäljare, hon börja prata och helt plötsligt stod jag där med en
ny telefon i handen. Impulsiv? Ja. Fick som vanligt ångest efteråt
men nu känns köpet bra :) En telefon helt i min smak och med
mycket billigare abonnemang.
Perfekt! Har fått nytt nummer
men behåller det gamla nummret tills jag sagt upp mitt gamla
abonnemang, hör av mig när jag byter till det nya!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Najjs

2008-08-05 @ 23:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0