Iám Back!

Nu är jag tillbaks.... för några dagar iaf. Har varit så mycket jobb nu så jag
har inte orkat engagera mig i bloggen. På jobbet har det varit, ja vad ska
man säga. Kaos. Många vikarier som sjukskrivit sig så vi har fått gått kort
flera gånger vilket är jobbigt både fysiskt och psykiskt. Man går och oroar
sig hela tiden för att folk ska sjukskriva sig och inte dyka upp och då står man
där. En morgon va vi bara två styckna, två sjuka och ingen personal som
svara när man ringde. Jag brukar inte bli arg men då va ja i eld och lågor,
men vi fick klara oss igenom morgonarbetet själva. Så ja, det har blivit mkt
jobb och jag är helt slut. Behöver semester. Nu har jag iaf ordnat med vikarier
så att jag kan vara ledig i tre dagar, jobba en och är ledig två dagar igen,
vilket känns underbart skönt. Men man vet aldrig vad som händer. Resten av
familjen åker till Öland på söndag så blir ensam några dagar, få vara för sig
själv och kunna göra som man själv vill. Ni får gärna komma och hälsa på.

Haft kalas ikväll för Pappa som fyller år, Grattis! Resten av kvällen blir lugn, ska
lägga mig och kolla på några avsnitt av Greys Anatomy och bara ta det lugnt.

God Natt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt att se dig tillbaka i banorna! Go girl! Jag har saknat dina välskrivna rader mängder! Pussar

2008-08-01 @ 23:15:22
URL: http://wmalinw.blogg.se/
Postat av: Ida

Det var på tiden att du blir ledig ett par dagar!! Det e du väldigt mkt värd! Tur att vi har dig Frida, världens bästa Frida!!



Kram Ida

2008-08-02 @ 14:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0