Uppdate.

Helgen är kommen och snart över lika fort, veckan har gått fort som bara den.
Har varit ledig flera dagar denna veckan, vilket har varit helt underbart skönt.
Jag som hade tänkt att ta det lugnt och slappa hela veckan men så blev det
inte, har hållt på med det ena och det andra. Fixat & donat med lite av varje.

I onsdags var vädret bättre så då målade jag staketet, tog typ hela dagen
men det blev jättebra. Va en sväng hos farmor på kvällen också. I torsdags
åkte jag och Malin till Ullared, paradiset. Resan gick bra, åkte inte fel en
enda gång. Väl framme va det folkat kan man säga men har varit med om
värre. Vagnen lastades full, trodde att det skulle gå på flera tusen men det
stanna runt 2000 kronor, billigt! Får nog bli en tripp till Ullared i höst också.

Igår (fredags) kom familjen äntligen hem på kvällen. Trodde aldrig jag skulle
säga det men har faktiskt  saknat dom, brukar tycka att det är underbart att få
vara själv hemma men inte denna gången. Det lockar inte direkt till att flytta
hemifrån, inte bo själv iaf...

Idag har jag jobbat, va en riktigt seg dag på jobbet. Gått och gäspat mig
igenom hela dagen typ. Efter jobbet åkte jag till Nabben och kollade på
när Nelly och hennes lag spela semifinal, tyvärr så förlora dom. Har
lagat mat och ätit nu och tänkte lägga mig i sängen för att kolla film och
slappa. Är trött och på dåligt humör. God Natt!

Kommentarer
Postat av: Elin

vi måste verkligen ses snart. hör av dig när du kan :)

2008-08-10 @ 00:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0