Olycka i SKULTORP

I lilla Skultorp händer det inte allt för mycket men när det väl gör det
så blir vi nyfikna till max, iaf jag och Elin. Elin skrev till mig vid 6-tiden
att det skett nån form av olycka vid laserdome-området, nyfiken som
jag är så skrev ja till Baloo som har garage där, men han visste inget.
Men han skrev till sin kompis som visste och skicka tillbaks till mig
som skicka vidare till Elin. Så inom loppet på typ 15 min visste vi vad
som hade hänt. Haha. Fick med mig Nelly i bilen, va tvungen att åka
ner och spana, kunde ju ha varit min farbror men så var det inte,
utan en vän till honom.
Ja vet, ja e sjukligt nyfiken... Men "frågar" man inget, så får man
ingenting veta...


"Mc-förare kraschade vid lekpark


En motorcyklist kraschade i Skultorp på söndag kväll. Föraren körde rakt in i ett träd varpå cykel fortsatte genom ett staket och in på en lekplats.

Olyckan inträffade vid halv sex-tiden på söndag kväll. Enligt polisen hängde sig gashandtaget på motorcykeln som då inte gick att stoppa vilket ledde till att ekipaget körde rakt in i ett träd. Av kraften flög cykeln sedan vidare genom ett staket och rakt in i en lekplats. Lyckligtvis fanns inga barn på eller kring lekplatsen.
Mc-föraren fördes till sjukhus med förmodat benbrott."

image119


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, vi har inget liv ;P

2008-04-06 @ 23:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0