MAX

Så var man hemma igen en sväng, Elin skrev och fråga om jag ville
följa med in till stan och äta på Max som öppnade i veckan. Men
om ja får säga det själv så tycker jag inte att det va nån höjdare som
man hört folk säga. Neee då är nog Mc Donalds bättre :)


image153

Vi tog en sväng på Maxi också, som vanligt. Läste i tidningen idag
att dom skulle döpa om Maxi till Elin.... nånting, töntigt. Ingen som kommer
att komma ihåg det, Maxi kommer alltid vara Maxi.

Ska åka och jobba om någon halvtimme, börjar fyra idag, trodde ja börja
tre först men så var det inte, skönt. Känner inte alls för att jobba denna
helgen, känner mig små deppig. Inte så konstigt kanske.


Ska ta och göra mig iordning nu, ha en trevlig fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag håller nog med dig om att donken nog är lite bättre ändå, fast har inte vart på max här i skövde än. well well.
Tråkigt att höra att du känner dig lite nere, vad beror det på?
Du får tänka att man inte alltid kan ligga på topp, utan det måste få ha sina upp och ner gångar.
Kramar om!

2008-04-25 @ 22:25:01
URL: http://malinelinkarolin.blogg.se
Postat av: Malin

Du e kass på uppdatera Frida! :)

2008-04-28 @ 17:20:34
URL: http://malinelinkarolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0