Helgen

Denna helgen kan man sammanfatta som LUGN. Känt mig
lite som en eremit men jag är sån, tycker det är skönt att få
vara för sig själv ibland. Är ju nästan aldrig det nu när man
fortfarande bor kvar hemma men ihelgen när det bara varit
jag och pappa hemma så har jag njutit för fullt. Lugnt och
skönt. Inte en massa barn/ungdomar år höger och vänster.

Har fixat med lite allt möjligt, gjort det ja känner för.
Duschade Alice ikväll, inte populärt alls men nu luktar
hon gott iaf.

  

Men nu är helgen snart slut och en ny vecka, en vecka
fylld av massa jobb. Jobbar 6 dagar denna veckan men
ja ska inte klaga. Gillar mitt jobb!

Blir film nu, God Natt!


  

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha sweet

2008-04-14 @ 13:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0