Helgen som gått...

Så.... har varit dålig på att skriva här de senaste dagarna men jag
har jobbat ihelgen och sen när man är ledig finns det roligare
saker att göra än att sitta vid datorn. Nu när våren börjar komma
sitter man inte alls här lika mycket. Ska väl göra en liten uppdatering här.

I fredags kväll jobbade jag, efter jobbet var det bara att åka hem
och lägga sig och sova för att sedan gå upp vid 6 nästa morgon
för att jobba. Har funderat flera ggr på att sova över på jobbet när
man jobbar kväll-dag, för man åker ju bara hem och sover ändå.
I sommar kanske de blir att ja bor hos min kusin i Stenstorp, skönt
att slippa åka. Inte för att jag åker så långt men det tar iaf 10-15 minuter.
På morgonen är det värdefulla minuter.

Jobbade iaf dag i lördags, efter jobbet åkte jag hem och där väntades
 2 gullungar, Anton & Alva. Dom sov över hos oss lördag-söndag så det har varit
fullt ös kan ja lova. Det märks att man inte är van vid att ha två små.

   

image158

Söndagen tillbringades med Anton & Alva, efter de hade åkt hem va jag
och familjen ute och åt mat på restaurang. Jag bjöd, fick så bra lön denna
månaden så tänkte vara gullig och bjuda dem på mat.
Kvällen tillbringades på jobbet, hade världens ångest för att jobba men
det gick över när ja väl var där. Dock hade jag feber och kände mig inte
alls fräsch. Så ja ringde in personal för mig idag, sjukskrev mig så jag
har varit hemma idag. Riktigt skönt, bara slappat och tagit det lugnt.
Varit hos tandläkaren, har haft sån tandvärk i den tanden jag lagade i onsdags
så jag fick en akuttid idag. Så nu har det onda släppt, antagligen därför jag
har haft feber ihelgen, tror ja iaf.

Nu blev det en ordentlig uppdatering här iaf, sitter och väntar på att klockan
ska gå, ska hem till Baloo när han slutat jobbet.


PussPuss
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0